Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2CS0
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12S06
Web Content Viewer
ActionsГодишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите
Дата на публикуване:
19.08.2020
Последна актуализация:
11.01.2022
Обратната връзка и измерване на удовлетвореността на потребителите на административни услуги има за цел предоставянето на качествени услуги по ефективен и прозрачен начин и се ръководи от следните принципи:
- Улесняване на потребителите при получаване на информация за видовете административни услуги и необходимите документи.
- Повишаване на стандартите при предоставяне на професионална консултация на заинтересованите лица.
- Повишаване качеството на предоставяните услуги.
- Осигуряване на достъпни начини за подаване на сигнали, предложения, мнения.
- Извличане на препоръки за подобряване на обслужването от направени предложения и мнения.
Община Долна баня създава, поддържа и развива различни канали за обратна връзка с клиентите:
- Анкетна кутия за коментари, похвали или оплаквания - в ЦАО ;
- Пощенска кутия за сигнали срещу корупция във фоайето на Общината;
- Рубриката ”Анкета” в Интернет-страницата на Община Долна баня за измерване на удовлетвореността на потребителите на административни услуги;
- Възможност за подаване на он-лайн сигнали за корупция в общинска администрация.